Denizarass Ya kızlar ben çocuğu okula bıraktıktan sonra bir test daha aldım (ilk idrar değil) test negatif normal mi ya Dün iki test de pozitif çıkmıştı
Lina34 Denizarass. https://mutluresim.com/images/2026/06/02/XsFsNs.jpg. Bende spiral ile gebe kaldım suan şoktayım ve elim ayağım boşaldı dünden beri 1 ay geçirmem oldu hava değişimidir herhalde bebeğim 6 aylık 5 yaşında kızım var ve ne yapacam nasil yapacam bilmiyorum gerçekten kafayı yemek üzereyim
babybabyt Lina34 hakkınızda hayırlısı olsun ikinci çocuk küçükmüş Allah kolaylık versin inşallah bu sipral denen şey o yüzden hiç güven vermiyor yani onu taksan bile eşin de muhakkak korunmalı artık tüm korunma şekilleri tek başına yetmiyor bana göre
Denizarass Kızlar anlamıyorum testler pozitifti epey inanmıştım ya ama kan testi negatif çıktı işin ilginç tarafı hala regl olmadım. Bugün 6. Gün oldu