Böyle işi biraz zor bulursun ya çok üzgünüm ama beklentiye girme diye diyorum. Diğer postlarını, yardıma ihtiyacın olduğunu biliyorum acaba belediyelere felan başvurdun mu ya da kadın sığınma evlerini araştırsan mı bi en azından kendini düzene sokana kadar yani