asellmiihramom Merhaba 🌸 11 Haziran kızımın doğum günü 2 yaş doğum günü için konsept arayışındayım, hem çok yorucu olmayan hem de şık duran fikirler bakıyorum. Aklımda birkaç tema var ama farklı önerilere de açığım
deleted20517 asellmiihramom benim kızımında 10 Haziran doğum günü eğer değişiklik yapmazsam siyah temalı yapıcam öyle büyük bişey değil minik bi kutlama
Pamukhanim_ asellmiihramom bizim daha var Ekim’de ama ben kelebek veya Minnie mouse düşünüyorum. Veya niloya kızım çok seviyor
asellmiihramom beyzzsenturkk_ Çok güzel konsept olmuş Renkler ve detaylar çok uyumlu ellerine sağlık 🌸
beyzzsenturkk_ asellmiihramom ocak bebesi olunca hep evde geçiyor maalesef 🥲 bu sene 4 olacak bakalım ne yapacağım
asellmiihramom deleted20517 Siyah tema güzel gerçekten bende 1 yaş doğum gününde yapmıştım çok şık durmuştu 😍 Bizde 11 Haziran’da kutlayacağız 🥰 Şimdiden kızlarımıza mutlu yaşlar 🥳
beyzzsenturkk_ deleted20517 bunları cekmisim🥹 corapları da kelebekliydi baby animals sayfasından almısım trendyoldan elbisesini corapları da le mabelleden tokası satısta değil ama trendyolda cok var böyle klipsli
Seyma-55 asellmiihramom teşekkür ederim daha güzelleri sızın olsun 😇 elbisesini trendyol dan aldım yazıları da bi sayfadan yaptırmıştım