kaygiliannee Kızlar bebeğim ek gıdaya yeni başladı. Suluk almak istiyorum ama ilk başta en kolay kullanabildikleri hangisi oluyor öneriniz var mı
Seherr_ kaygiliannee Ben Philips avent aldım ama çok hızlı aktığı için sürekli boğazına kaçırdı. Daha sonra muckhin aldım ama çekmesi inanılmaz zor ben bile çok zorlandım bebek nasıl çeksin. Bende araştırma içerisindeyim maalesef
uykusuzmom_ kaygiliannee Mamajo alıştırma bardağı kullanıyorum çok memnunum asla akıtma yapmıyor çekince geliyor akış hızı da gayet ideal.
ay_adengunes kaygiliannee mamajoo aldım ama daha kullanmadım şimdilik suyu cam biberonla veriyorum bebeğim geç prematüre olduğu için korktum açıkçası boğazına kaçmasından
yusufmoms27 kaygiliannee ben wee baby almıştım çekmeden gelmiyordu tabi oğlum dişleri ile çekip kopardı hiç biberonla içmeyi sevmiyordu çay bardağında veriyordum
uykusuzmom_ anonimomss Her tadımdan sonra az az teklif ettim ben 25/30 cc anca içmiştir tüm gün zamanla arttı tabi tadım dönemini diyorum