3ay 9 günlük bebeğim var kontrole gittik bugün 5.450 gram geldi bebeğim az olduğu bu söyledi doktor emerken problem yaşıyoruz mama takviyesi önerdi doktor başarabilir miyim emzirerek mama aldım bir iki öğün veririm diye düşünüyorum emzirmeyi nasıl düzeltebilirim