oglusannesii 1 hafta oldu yaptıralı 4 aylık oğlum. İlk gün sünnet olduktan sonra 2 saat ağladı zorlandı sonra uyudu , uyandığında çişini yaparken ağladı. Gecesinde gülüyordu bir sorun olmadı. Doktorumuz krem istedi,bir beden büyük bez,karton bardak bir de kantoron yağı. Kullanımını anlattı. Yapışıklık olmasın diye kremi sürerken deriyi ileri yaptık bir sorun yok şuanlık. 3 gün her alt değişiminde ksrton bardak koyduk. Sünnet olduktan sonra 3 gün banyo yok ona dikkat edin. Kolay bi süreç.