bebikomomyy erikarpuz yaa o yüzden huzursuz demekki. Bebeğim 10 aylık altta bir dişi var şimdide bunu fark ettim inşallah çabucak çıkar 🙃
ipeksiiimom bebikomomyy kizimin on dişlerinden önce bu yan kesici dişleri çıkmıştı küçük bir vampir gibi cok tatlıydı 😂
bebikomomyy ipeksiiimom haha benimde küçük vampirim yolda o zaman :) bende şaşırdım şuan altta 1 dişi var üst önden çıkar diye düşünüyodum ama yan kesici patlamış