Betulblc Lohusalıktaki 40 günlük kanamam oldu sonlara doğru kanamada kötü koku oldu . Şimdi bebeğim2 aylık yine kanamam oldu ve adet gibi değil kahverengi ve kötü kokulu . Bunu yaşayan var mı neden oluyor