İkinci doğumumdan sonra hastaneden çıkmadsn 108 kiloydum. 5 kilosuda evde gitti 103 le takılı kalmıştım. Sonra ufak diyetle 98 e indim aylardır başlıyorm iki gün sonra bitiyor emziriyorum bebeğim 11 aylık 1 aydır aralıklı oruç yapıyorum bazen öğlen 4 te yiyorum ertesi gün 12 de 1 de kahvaltı yapıyorum. 89 kiloyu gördüm. Çokk sevinçliyim en azından 79 u görmek için çabalıyorum . Bu defa başarmak istiyorum.