yasemin11111 sorma bend buna delleniyorum. Deneme yanılma mı kobay mıyız acaba biz bebeklerimiz ? Valla 3 çocuk doktorundan sonra bu doktorumda karar kıldım. İlsç kullanmak istemeyen anne sütü desteklemeye çalışan gereksiz herşeyden uzak turan bir doktor. Bildiğim şeyleri bilmiyor gibi sorup bazen test ediyorum. Kafama uyuyorsa yapıyorm.
Oturma olayı bebek omurgasını etkileyen birşey. Ek gıda olayında da eğer anne sütü yok veya cook çok az ise 5.ay sonuna doğru başlatıyormuş. Eğer bebek iyiyse kilosu kirli bezi vs. 6.syı bekleyiyor. Birde anne sütü içen çocuklara anne sütü almaya devam ettiği sürece (emme sıklığına göre) su vermeye gerek yokmuş. Doktorlar internet ve yapay zeka karışımı ile yol bulmaya çalışıyorum. Allah hepimize yardımcı olsun 🙏🏼🙏🏼 kafa tutması önemli birde gıda başlamasında çok çok önemli
Not bizde 4ay 3günüz 🫶🏼