tazeanne07 benimde bebeğimle ilk başlarda bu sorunu yaşıyordum
Sağım yapıyordum daha çok çoğalıyordu ne zaman göğsüm terbiye oldu sorun bi tık azaldı yine uzun zaman emzirmezsem aynı sorunu yaşıyoruz
Kaç kez boğulacak gibi olmuştu çok korkuyordum ama sonra artık başetmeyi öğrendi o zamanlarda bebeğimde geri atıyordu emmek istemiyordu
Meme reddinin en büyük sorunlarından biri cidden tazzikli süt
Öncesinde makine ile değil mutlak el ile sağım yapın,arkanıza baya yaslanarak bebeği de dik konuma getirerek emzirin,zorladıkça daha fazla emmek istemiyorlar
Biberon yaklaşmayın direkt lütfen süt kaşığı ya da çay kaşığı ile deneyin,2-3 saati geçerse emmesi tabi bana emzirme danışmanı öyle bilgi vermişti
Hatta instagram Dilruba hanım var ücretsiz yardımcı olmuştu bana