Kızlar sezaryen doğum yapalı 6.5 ay oldu fakat son üç aydır inanılmaz bir kabızlık problemi yaşıyorum daha önceki hayatımda hiç kabızlık yaşamadım bu durumu yaşayan var mı normal mi ne zaman eski halimize döneceğiz rahat tuvalete çıkamamakta ne büyük sorunmuş kusura bakmayın lütfen böyle bir soru sorduğum için ama inanılmaz rahatsızım bu durumdan benim gibi olanlar var mı 😞😞