Bebeğim 6 ay 5 günlük bugün kontrolğmüz vardı dogdugundan beri olçülerine 33 diyor doktorumuz. Bugunde yıne 33 olunca bıraz endişelndı . Boy ve kilosuna göre kafa olcusu normal ama bıngıldık hıc kucukmemış . 9 aylık olana kadar şans verelim olmazsa nörolojıye yönlendırecegım ultrasyon çektirecegiz dedi . Öok endişeliyim . Bu konuyla ılgılı yorumlarınızı bekliyorum yasayan veya duyab var mı ??