Kızlar aynen şöyle yaptım;
1 litre jersey sütü kaynatıp ılıttım, 7-8 saniye parmak ile test ettikten sonra bir yemek kaşığı yoğurt ile mayaladım, kavanozlara doldurdum daha sonra 6 saat boyunca kavanozların üzerine battaniyeler örttüm ve 6 saat beklettim fakat ekşi oldu. Yok mudur bunun bir püf noktası? Yapıyorum hem taş gibi oluyor hem de tadı güzel oluyor diyenler tariflerinizi alabilir miyim🙏🏻🌸