asilhanmoms çok geçmiş olsun biz doktor önerisi ile 13 aylıkken yaptırdık anestezili olmuştu. Anesteziden ilk uyanırken tabi acısı da vardı muhtemelen o kadar çok ağlamıştı ki, o kadar çok ama yani hastanedeydik zaten yatakta bir kalkıyor bir yatıyordu kafasını bir başka yere koyuyor bir başka yere koyuyordu napacağını şaşırmış halde sadece bağırıp ağlıyordu o an bende çok pişman olmuştum ve eşime pipisini geri taksınlar ben istemiyorum diye bende ağlamıştım 😅 şimdi iyiki yaptırmışım diyorum bir an önce oldu da bitti allaha şükür büyüdükçe daha da zor. Geçecek annesi bizimde dikişler vardı, ilk 2 gün her çişte ağladı 3. Gün azaldı derken 7. Gün hiç sünnet olmamış gibi tamamen geçmişti