Oğlum 5 yaşında artık 2. Çocuğu düşünüyorduk bu ay korunmadık ve hamile kalamadım adetim 4 gün gecikmieyle geldi oğlumdan önce bir düşüğüm var ikiside ilk ayda oldu ben yine ilk ayda kalırım diye düşündüm (31) yaşına giricem temmuzda önerileriniz varmı zaten yapı gereği takıntılı biriyim çok kafama taktım acaba bi sorun mu var diye