Gkceesnm 15 Mayıs’ta regli olmam gerekiyordu olmadım artık bugün 20 gün geçti nerdeyse dün akşam test yaptım birşey çıkmadı olsa çıkardı diye düşünüyorum herhalde duphaston kullanıyorum onunda bugün son günü böyle olan varmı aranızda ağlıycam artık 😭😭😭
Gkceesnm ElisaMom_ korunuyoruz ama eğer birşey olmuş olsada çıkardı diye düşünüyorum regli olmayışım gerdi beni
ElisaMom_ Gkceesnm kan verin içiniz rahatlar en azından, bende bu iki aydır gecikmeli regl oluyorum mesela
Gkceesnm ElisaMom_ 10. Gününde verdim kan negatif çıktı adet söktürücü verdi bugün son içtim ama hala ses yok 🥹
ElisaMom_ Gkceesnm streste gecikme yapıyor😅sakin olun hamile olma olasılığınız düşük ama stres yaptıkça daha çok gecikme olur🤣