Merhaba anneler çok kararsızım bana bi akıl verin. Normalde 16sinda alerji doktoruna randevumuz vardi virusten dolayi iptal ettim 16sina kadar oglumun kakasi normaldi. 17si sabahi kakasinda yine kan gördüm 😢 ve cok huysuz kusmasi da artti. 2 nisana tekrar randevu aldim ama virus vakasi hergun ikiye katlıyor o zamana ortalik daha kotu olursa diye cok korkuyorum. Randevu buldugum en erken tarihe alip gotureyim mi sizce yoksa 2 nisani mi bekleyeyim 😑