Oğlum 6 aylıkken ek gıdaya başladı ilk bir ay tadım vs derken kısa bi süre karıştırıp ezip verdim sonra blw geçtim ilk çocuğumda da aynısını yapmıştım ama bu zamana kadar doğru dürüst ek gıda yediğini bilmem değişik pankekler omletler vs herşeyi denedim ama yok birazda yemek seçiyor gibi geliyor bana ağzına almadan ilk önce küçük bakıyor sonrası yok zaten bende zorlamıyorum sonra yesin zaman geçsin diyorum hala yok aç kalıyor diyor korkuyorum anne sütü alıyor sadece ne yapmam lazım basıl ilerliycem bilmiyorum kilosu boyu Allah’a Şükrü yerinde 9.300 kilo