Minnakbebek Kızlar bebeğim 1 aylık 3_4 gündür kendini cok sıkıyor uyku desen oda yok kullanan varmı bu damlayi acaba
_Rukayye Abim ve kuzenim çocuklarına kullandı çok faydalı oldu ama oğlumu hiç rahatlatmadı deneyip görmen lazım..
_Rukayye Abim ve kuzenim çocuklarına kullandı çok faydalı oldu ama oğlumu hiç rahatlatmadı deneyip görmen lazım..
Bayrakal Ben sap simplex kullandim çok gazlı olduğu için hiç birşey fayda etmedi rezene kimyon kaynatıp iciriridm bacaklarına bisiklet hareketi yaptirrdm rahatlardı karnına sıcak havlu koyardim sırtına masaj yapardım bu yöntemleri denerdim ılık su ile yıkardım bebeğimi bu yöntemler hem.doğal hem etkili olurdu zinco bio gaia hiç birseyin faydasını gormemstm ama bebekten bebege değişebilir benimki çok emer kusar ve çok gazlıydi şimdi 4.5 ayligiz çok.şükr gecti
Minnakbebek Bayrakal kendini cok sıkıyor karnina masaj ayak hareketleri felan yapmaya calisiyorum agliyor pek fayda saglayamiyorum o yüzden benimde cok emip cok kusuyo tekrar emmek.istiyo süt bitiyo aglamaya basliyo🤣 bilginiz icin tesekkurler