Kızlar diş çıkarma dönemindeyiz ve emzik kullananan bir bebek bu yüzden emziği bıraktırmam gerekiyormuş sanırım öyle diyorlar. Benimki sadece uyku geçişinde alıyor bazen de gece uyanınca sakinleşmek için hani tüm gün emzik emen bir bebek değil ama nasıl bıraktırabilirim uykuya nasıl emziksiz geçer deneyimlerinizi ve görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 🌸