kdrengn bende polis eşiyim şu an Eskişehir de yaşamıyorm ama Eskişehirlşm aktif gidip geliyorum sürekli, Eskişehir büyükşehir olsada küçük bir şehir ulaşım kolay şehir hastahanesi biraz daha kenar mahalle de hastanenin bulunduğu mahalle çok iyi değil 71 evler ve emek mahallesi muhitinden ev bakmanızı tavsiye etmem zaten tranvay dolmuş otobüs hepsi var, Eskişehir de hususi otomobil ile gidip gelmesi sıkıntı tranvay yolları çok daralttı o yüzden inanılmaz trafik oluyor, hayat pahalılığı bana göre daha az ben alışverişimi hep gidince ordan yaparm, yada yerlisi olduğum için heryere hâkim olduğum için bilmiyorum kiralarda çok yüksek değil