Bebeğim 34 haftalık 1650 gr doğdu. Sma evolvia brbelac denedik içmedi. İlk 3 ay kilo alımı iyiydi sonrasında ayda 400 gr civarı almaya başladı persentili düşük olunca doktor gastroenterolojiye sevk etti gittik infatrini 400 g mama yazdı kullanan var mı işe yaradı mı