22 günlük ikizlerim var. Doğumda hastanenin işitme test cihazı arızalı olduğu için yapılamadı. Şimdi aylık kontrol zamanları da geliyor ama malum korona virüsü sebebiyle hastaneye gitmek istemiyorum. Kalça usg ve işitme testi ne zamana kadar yaptırılabilir bilgisi olan var mı