alpmila aynen 3 katlı TOKİ’lerin orada okul da, bu okul eski değil mi ya yıpranmış duruyor da.
O okulun bahçesinde de küçük bir park var. Oraya da gidiyoruz. Orada da anneler oluyor. 1 tane TOKİ’de oturan asker eşi çocuklu arkadaş edinemedim yanarım yanarım ona yanarım. Çalışıyorum hafta içi 5 gün, onun da etkisi vardır illaki. TOKİ’de arkadaşım olsun çaya kahveye hemen gidip gelelim isterdim de olmadı.
Böyle dönücem sanırım buradan 🥹
Komşular var bir kaç tane de, ben asker eşi olsun benim gibi gurbette olsun isterdim