nurx1 ben biraz anam babam usulü gidiyorum pek doğru bulunmuyor ama😅 tavuk suyu mercimek tarhana o çorbalardan da iciriyorum az tuzlu baharatlı, bebebk tarhanasi aldım içine yumurta kiriyorum seviyor, sebze çorbası da havuç patates haşlayıp mikserliyorum, ıspanak pırasa kattım onları sevmedi, salçalı yemekler baya hoşuna gidiyor ama cildi döküyor o yüzden salcasiz yediriyorum şimdilik, meyveyi de kendim yediğim zaman ufak ufak ona da veriyorum. Kıymayi da bir tatlı kaşığı kadar ayıriyorum önce az suda haslayip zeytinyağı atıyorum üstüne de tarhana ve su ekleyip beş on dk kaynatıp bizlatiyorum ya da havuc patates ekliyorum bizlatiyorum. Ya da o gün mercimek pisirdiysem onun için biraz ayırıp kiymasini pisirdikten sonra üstüne ekliyorum. Bunun dışında kendim ne yiyorsam genel olarak azar azar tattiriyorum artik. Bir de yemediği zaman hiç zorlamiyorum bir kaç saat sonra tekrar deniyorum sonradan yiyor bazen😅