YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Ben soğuğu çok severdim ama buraya gelince anladım ki soğuk görmemişim daha önce. Şu an tarih “1 Haziran” ve dışarıya montla çıkıyoruz hala. Kışın kardan buzdan dolayı düşmenin haddi hesabı yok zaten. Normalde güzel bir şehir, asla doğu gibi değil, iç anadolu gibi falan diyebiliriz ama soğuğu yaşam şartlarını inanılmaz zorlaştırıyor. Eski zamanlarda ne yapıyorlarmış bilmem…