alpi_ canım , o bitecek diğeri başlayacak . 8 ay 20 günlüğüz , perişanım . Kendini strese sokma , bitsin bitsin diye kafayı da yorma . Ben , artık yok şu zaman rahatlarsın diyenlere kulak vermiyorum . 1 yaşından sonra belkiiii biraz rahatlarız . Şuan hâlâ her şey çok zor , 8. ay atağındayız içimizden geçiyor ( dişle beraber )