Cyln 4 buçuk aylık kızım var Demir ilacına başlattı ebe, 4 gündür kaka yapamıyor? Huzursuzlarıyla ıkınıyor ama yok. Normal mi? Ne yapmalıyım?
BalAnneeee Evet Demir ilacı kabızlık yapar. Bizde 4 aylıktan beri kullanıyoruz. Şimdi 7 aylık olduk. Bize doktor kayısı kaynat suyunu içir demişti ilk günler. Sonra yavaş yavaş püre verirsin demişti. Bende püre vermiştim. Allah’a şükür patır patır 💩😂