dilanbedri gaye1998 Ben orada oturuyorum küçük bir şehir hiç zorluk çekmezsin ulaşım yönünden insanları misafirperver güleryüzlü rahat bi şehir
anneoldum1212 gaye1998 bingölden geçen yıl döndük. Merkezde kaldık bir sorun yaşamadım insanları da genel anlamda iyi memuru öğretmeni çok seviyorlar
Gokturkmom gaye1998 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/2155511-tayini-cikan-var-mi-hangi-sehir Sabitte postumuz var bekleriz 💜
Julide00 dilanbedri okul yönünden onerebileceğiniz bi anaokulu ilkokul var mi ? Hangi mahalle daha iyidir ? Ev hangi semtten tutulmali ? Yemek için iyi bi restoranta kadar öneri de bulunur musunuz ? Çokk teşekkür ederim şimdiden ⭐️🎀✨️😇
anneoldum1212 gaye1998 yazı aşırı sıcak kışı da soğuk maalesef. Geçen sene pek kar yağmamıştı bu sene çok yağmış. Uydukentte evler deprem yönetmenliğine göre yapılı oraları tercih edebilirsiniz hem merkezden daha güzel
gaye1998 anneoldum1212 iki tane klimamız var Antalya da yaşıyoruz çünkü şuan bir tanesini satsak gece rahat uyur muyuz yazları