Kızlar merhaba, bize tercih dışı Sivas geldi, ben öğretmenim, eşim de astsubay, kızım 2 buçuk yaşında, şu anda doğuda küçük bir ilçedeyiz ve Sivas bizim ilk batı görev yerimiz olacak. Hangi ilçeleri daha gelişmiş acaba ? kreş imkanı olan ilçeler bizim için önemli.. Eşim de ben de çalıştığımız için ve şu anda yaşadığımız yerde kreş sıkıntısı falan da yaşadığımızdan ötürü gideceğimiz yerde kızımın imkanlarının daha iyi olmasını isterim 🥲🥹 inşallah rahat edebileceğimiz bir yere düşeriz 😍🥰 herkesin hakkında hayırlısı olsun