papatyaq_
Benim bebeğim de yenidoğan döneminde gündüz uyumazdı. Beşiğine yatırırsam 30. dakikada alarm gibi uyanırdı ama kucağımda tutarsam 1-1,5 saat uyurdu. O yüzden ilk 3 ay kucağımda uyuttum hep gündüzleri. Sonra da 30dk beşikte 1 saat kucakta şeklinde yaptık hep uykularını. 1 yaşından sonra uzamaya başladı