Yedaarven Bende burda bekleyeyim belki oralarda yaşayan birileri vardır🥲 Biz vandan gidiyoruz 7. Tercihimiz geldi kastamonu, inşallah güzel olur hepimiz için🥲
adm Tayin başlıklarını tek bir yerde topladık. https://forum.mutlubebekleriz.com/d/2155511-tayini-cikan-var-mi-hangi-sehir/9