ayseguldefnee merhaba bende kızıma tuvalet eğitimi vereli 1 ayı geçti. Bezi bırakmadan önce onunla hep konuştum bezi çıkartıp çişimizi kakamızı tuvalete yapıcaz diye. Ona stikırlar aldım tuvalete yaptıktan sonra yapıştırıp motive olması açısından. İlk gün bezi tamamen çıkarttım sık sık tuvalete oturttum biraz orda bekledi keşfetti. İlk gün tabikii asla tuvalete çişini yapmadı hep altına kaçırdı. Çişini yapmaya, başladığı sırada alıp tuvalete götürdüm hemen dedim olsun bidahakine çişimizi buraya yapıcaz falan diye. Gece bezlemedim ve kızım sabah altı kuru kalktı sabah uyanır uyanmaz tuvalete oturttum ama oraya denk getiremedik kalktıktan sonra altına kaçırdı. İkinci bir iki kez tuvalete denk getirebildik oraya yaptıktan sonra aferiin artık tuvaletimizi buraya yapıyoruz falan diye motive edici ve överek konuştum. Üçüncü gün kendisi söylemeye başladı anne çiş diye hemen koştuk tuvalete. Ben yine ara, sıra sordum çiş varmı diye kontrol etmeye çalıştım. Gecede çişi gelince artık mızırdanmaya başladı hemen tuvalete götürdüm çişini yaptırdım geri uyuttum ona dedim gece çişin gelirse tuvalete gelebiliriz diye. Geceleri kendisi uyanıyor artık ben hiç kaldırmıyorum. Sadece 1-2 kez gece altına kaçırdı oda benim yüzümden ben uyku sersemi unutttum bezi olmadığını 😀😀 Kakasını ilk 2 gün falan yapmadı. Sonra kakasını yapmaya çalıştığını anladığım an tuvalete koştuk o şekilde onuda öğrendi. Tabi bi ara bi geçiş süreci oldu çiş söylemedi altına kaçırdı falan aradan 1-2 hafta geçtikten sonra ama şuan tamamen oturdu diyebilirim alıştı artık