Aselduru88 Kızlar cok yüksek ayrılık kaygısı yaşıyor bebegm odadan cıktıgım an gözyaşları içinde ağlıyor iş güç göremiyorum bide yürümüyor tutunarak geziyor pratik yaptırıyom ama cesareri yok