annisininbebisi Oğlum 2 aylık oldu emerken zorlanma sesleri çıkarıyor bazen bu normal mi? Yani özellikle yatarak emerken hem aşırı hareket ediyor hem ses çıkarıyor. Bir de böyle hırsla emiyor sanki yaşayan var mi ya
hllvrll Benimki de öyleydi sonradan geçti heralde gazdan vs yapıyolar. Morarma falan yoksa kötü değil bence