Kızlar normal doğum yaptım yalnız 2.doğumum ilkide normaldi ayva göbeğim vardı bundada korse tkyrm ama göbeğim yine kalıcak yani eminim sizlerde bu durumu yaşayıpta karnını eritebilen varmı evde neler yapıyorsunuz en etkili şeyler nelerdir dümdüz yapabilsem keşke bu arada ilk çocuğumla 2.sinin arası 8 sene yani ilkinde doğumdan snra göbeğini bağla dediler bğlmdm kaldı göbeğim ondan dedim bari bundada dha fazla klmsn sizlerde bu durumu yşyıpta etkili çözümleri olan varmı acaba lütfen?