Merhaba oğlum 26 aylık olmak üzere yoğun emiyordu 36 saat oldu çok şükür ama memelerim öyle dolu öyle acıyor ki ne yaptıysam olmadı bu saate kadar 4. Defa ellerimle çok hafif rahatlatacak kadar sağdım hafif sıkı sporcu sütyeni taktım dün gece sabun koydum etkisini görmedim soğuk limon sürdüm etkisini görmedim beyaz lahana haşlayıp buzdolabında soğutup yapıştırdım ara ara değiştirdim çok çok az etkisi var gibi ama ağrım hala var ve hala çok şiş ne yapıcam ben bu arada parol da içtim dün gecede bugün de 😞 tecrübeli anneler lütfen yardım edin nasıl geri gidecek süt 😞