Kızım 4 ay 10 günlük doğuştan kalp hastası 2 kez açık kalp ameliyatı oldu, sadece synagis aşısı vuruldu oda yüksek risk gurubunda olduğu icin kesinlikle enfeksiyon kapmaması gerekiyordu hasta olmaması gerekiyordu özel aşılara giriyor, onun dışında devletin tayin etti aşıları hc birini olmadı kardiyoloji doktorumuz 8ci aydan sonra vurdura bilirsin dedi, bende vurdurmayı düşünmüyorum, siz aşılarınızı oldumuzmu, yada olmadıysa nedeni nedir ?