askan benim bebeğim 30 haftalık doğdu, ilk gün entübe edilmişti, bebeğimi ilk gördüğümde entübeydi. Çok korktuk doktorlar, hemşireler yorulmasın dünyaya adapte olabilsin diye yapılıyor demişti. Sonrasında deneme yapıldığında solunumu yavaş yavaş düzene girdi. 3. Gün normal oda solunumuna geçmişti. Korkmayın Allah iyi doktorlarla, hemşirelerle karşılaştırsın inşallah, hepsi onun iyiliği için.