2 ay 13 günlüğüz. Gece 10 olunca memeye yapışıyor sanki 12 hatta 12 bucuğa kdr 10 dkka aralıkla emip duryor biraz dalıyor sonra tekrar emiyor uykuya aşırı zor geçiyoruz gündüzde ztn kısaldı uykuları. Ve memelerim aşırı yumuşak önceden tazyik sorunum vardı birden geçti sanki çok fazla sütüm varken bitti gibi ama bitmedi biliyorum çişli bez alıyorum sdce yutkunma sesleri eskisi gibi duyulmuyor memelerde yunuşayınca memerak ettim sizinkilerde terbiye oldumu ne durumdasınız