Doğum sonrası dikişlerdeki iyileşme süreci nedir
Doğumun üzerinden 18 gün geçti dikiş yapan ebeler 10 gün içinde dikişlerin düşeceğini söyledi ama henüz düşmedi üzerine oturmakta zorlanıyorum ayağımı altıma almam gerekiyor sık duş alıp kuru tutmaya çalışıyorum ve batikon uyguluyorum süreç uzadı gibi hissediyorum ama normal mi henüz düşmemiş olması ve dikişler düştükten sonra da bu gerilme, acı ve sızı devam ediyor mu