Alyehus Bende 15 var iyi aslında bir sorununu görmedim. Beğenmeyenler neden beğenmedi merak ettim açıkçası ben mi fark etmedim acaba dedim 😀 eşime alacağız bizde 15-16 arasında gidip geliyoruz. Prolar çok pahalı yoksa 14 pro alır çıkardım kenara 😀
Alyehus caniminikizleri benim 11 im vardı. Media markta onu 9 saydılar 41 Ödemiş olduk. 50 bindi yoksa