pembeee birprensannesi41 ayda bir yıkarım canım. 10 günde bir de kurutma makinesinin havalandırma programına atarım
sancarmom birprensannesi41 Makineye atın ayda bir yıkarım yaz geldi hatta daha sıklaştırırım yıkamayı sonra kurutma mis
Ladybugs birprensannesi41 haftada bir kez mutlaka yastıkları yıkıyorum kılıf değil yastıgı atıyorum direk makineye
12betul birprensannesi41 Elyaf yastıklarım . Makina da tek tek kısa programda yıkıyorum mis gibi oluyor . Ama arkadaşım mesela makinasına kıyamıyor 😂 yedek iç örtüsü var elyafları çıkarıp ona boşaltıyor yüzünü öyle yıkamış oluyor
Nacafa birprensannesi41 oğlumun yastığını sık yıkıyorum üzerideki talimatlara uyup yıkadığım için bir sorun olmadı
12betul Ladybugs Bu ben 😂 cumartesi muhakak yıkarım . Bir de sıkma programına alınca ekstradan çabucak kuruyor
benibenibihetirni Ladybugs ya makinayı bozmaz mi ben korkuyorum bozulur diye de topaklanmiyor mu yün yastık bizim yastıklar başka yastikda yatamiyorum hem sağlıklı
birprensannesi41 12betul cok korkardım hep yastık yıkamaya parçalanır diye ya bitanesini deniycem elyaflardan 😁
namkoll birprensannesi41 yastığa göre değişir. Yün ve pamuk yastık makinede yıkanmaz. Annem temizliyor onları. Hazır alınanları yıkıyorum.
Eslemsi_04 birprensannesi41 direk makinaya atıyorum yastığı kısa programda 40-60 derece artık hangini isterseniz😂
yenibir Benim ki ortapedik yastık yıkadığım da makina tam sıkmıyor kızlar neden acaba günlerce kurumasını bekliyorum
aslhnkrts birprensannesi41 önce az deterjanla durulama yaptırıyorum sonra yorgan programında yıkıyorum 40 da 600 devir de
parlayanyildiz babyandmom_ kurutmaya atıldığını bilmiyordum . Ben de içini açıp didikliyorum sonra kurumaya bırakıyorum