yenidoğan bebeğim mememin ucu küçük diye mememi tutmuyor göğüs ucu slikonu denedim bu sefer bığazında kalıyor bi şey olcak diye çok korkuyorum bugün yeniden mememi tutsun diye uğraşıyorum baya ağlıyor direnmeye çalışıyorum ama çok zor çok uğraştıktan sonra tutuyor yarım saat falan uğraşıyorum yani ama bu sefer de doyuyormuş gibime gelmiyor bi tavsiyeniz var mı nasıl tutar bu bebek ya da alışır mı