Herkese merhaba
Bebeğim 6 ay 18 günlük 2 gündür mama reddi yaşıyoruz işk defa karşılaştım zorda olsa ek gıdayı bi şekilde yediriyordum ama bu sefer damaklarını birbine kitliyor resmen asla bişey veremiyorum biberon kullanmıyoruz sadece anne sütü
Sütümde gittikçe azaldı çok üzülüyor aç kaldığı için ne kadar sürüyor bu süreç nasıl davranmalıyım ek gıda vermeyi kesmelimiyim siz nelet yaşadınız deneyimleriniz nelerdir ? :(