Kaardelen Naciyeylmz Üçüncü attığınız elbiseye bayıldım. Kapalı olsaydım net onu tercih ederdim. Harika gözüküyor ❤️
Niyesordunbucevabi yusufmoms27 Naciyeylmz Ya bende bu arkadaşa katılıyorum canım biraz eski modeller ama imkanın bunlar ise en iyisi 3 numara pelerinsiz olabilir
Naciyeylmz yusufmoms27 doğrudur cnm ben bunları buldum için atmak istedimm fıkrınız varsa paylasa bılırsınız