İyi akşamlar arkadaşlar. Bende hiperlaktasyon var oğlum 22 aylık oldu kendim antibiyotik kullanacağım için doktor emzirmememi istedi ilacı kullanırken bende kesmek istiyordum da zaten. Şimdi oğlumu kestim ancak 16 17 saat sonra memeleirm aşırı doldu elle sağdım aşırı rahatsız edici bir boyuta geldim artık. Mastitte oldum ilk doğum yaptığım zamanlar yine olursam diye epey korkuyorum. Sağdıktan sonra akü de koyuyorum 10 dakika ancak çok hızlı göğüslerim tekrardan doluyor. Tavsiyesi olan var mı ekstra ne yapabilirim hiperlaktasyon yaşayıp sizin memenizden süt ne zaman gelmeyi kesti neler yaptınız?