Herkese merhaba… bebeğim 23 aylık oldu. Gece iki kez mama içiyordu. Hem mamayı kesmek hemde kabızlık sorunları olmuştu diye süte geçtim. Sütle beraber gece beslenmesini bitiririm diye düşünmüştüm. Fakat işler iyice rayından çıktı. Tok olsa bile uyurken süt istiyor, gece sürekli süt istiyor. İçmesi önerilem miktarıda çok geçmeye başladı. Ne yapmam gerekir. Gece beslenmesini nasıl kesmeliyim. Kabul etmiyor denedim, gerçekten acıkıyor gibide