dilanur21 vallah bir şey diyim mi geçmiyor ya, benim ki 3,5 yaşında o huyları geçti başka şeyleri başkadı, he ağlamalar geçti ama başka değişik huyları geldi, seni varya en iyi ben anlarım gitmediğim piskolog doktor üfürükçü hoca kalmadı tam iyi oluyor, oh be diyorum sonra bir başliyor ben gene hastahanelik oluyorum, mız mız çocuk çok zor bacım ben bu yüzden bir sürü hastalık sahibi oldum, ama bak 3,5 yaş 2,5 yaşa göre daha iyi onu söyleyebilirim konuşma var mı sizin çocukta, çünkü konuşan çocuk kendisini ifade ettiği için daha iyi oluyor en azından öfke krizleri daha az oluyor